Sunday, April 6, 2008

Mat!

Mums. Har ätit min favoritmat till middag: Kokt potatis, vegetariska köttbullar och rödbetssallad. Har lovat mig själv att äta riktig mat till veckan och inte bara mackor. Trixet är nog att göra många portioner de få gånger jag faktiskt lagar mat. Då finns maten där när jag ska ta med mig matlådan eller kommer hem ashungrig.

Har donat en del idag men långt ifrån allt jag borde. När jag väl satte mig i soffan ville rumpan liksom stanna där, likaså ögonen framför TV:n.

Träningen gick bra, var skönt att gymma. Måste hitta regelbundenheten igen, inte tumma på styrkan. Minst två gånger i veckan, så ska det bli!

Efter att ha fått plötslig panik för mobilstrålningen åkte jag och köpte en ny handsfree. 400 spänn, svajnish dyrt! Men nu har jag i alla fall sådana ploppar som man stoppar IN i öronen, de verkar fungera. Vanliga ramlar alltid ut. Grymt frustrerande.

No comments: