Monday, April 28, 2008

Foton från utgången i fredags!

Killförberedelser...
...och tjejförberedelser. Som tur är har jag en sån här fin vän som med sina magic fingers kan göra mitt hår så...
...här jädrans vackert. Tack tokus! Jag är skyldig dig många gentjänster :)
För-förfest hemma.
På förfesten. Tre fina danserskor: Sara, Emelie och Josefin!
Kärlek till fina er!
Opps...det råkade hamna lite drinkar på fel ställe. Först var det min tur...vilket inte är ovanligt, det hör utekvällar till att jag antingen slår ut min egen eller någon annans drink. Sedan var det Saras drink som ville suga in sig i heltäckningsmattan. Sagt och gjort, vi ställde oss på alla fyra och började lapa i oss. Mmmm...Hehe. Inte riktigt.
Josse tog sig en tupplur under hatten.
Say what?!
I taxin in till Hollywood. Jag tog platsen på bilgolvet. Det var här som mitt pass, kvällen före hemresan, försvann för första gången *gulp!* Efter lite panik återfanns det på golvet. Eftersom jag, som vi precis fått bevisat, är en hejare på att slarva bort saker fick Sara ta hand om passet. Vilket när vi klev ur taxin vid nattklubben visade sig vara en mindre god idé eftersom passet då hade försvunnit för andra gången inom en timme *gulp igen!*. Med hjälp av en stabil Kalle ringde Sara till taxin som kom tillbaka och vips så var passet åter i sin rätta ägarinnas väska. Hahahaha. Vid det här laget hade min och Kebas kissblåsor börjat värka fasligt varför vi, till min stora skam, var tvungen att kissa på en liten gata. Oh my.
Grymma svenskor dansar på scenen.
Det var dansshow på nattklubben. Men kommer tusan i mig inte ihåg detta? Vad heende?
Två Josefinar.
Haha, vad hade hänt här egentligen? Glömt bort! (Börjar inse varför jag blev så bakis nu...opps.)

Ska se på Klass 9A nu som vi missat. Ciao!

2 comments:

Josie1 said...

Någon tappade en drink bakom mig så de skvätte upp på min klänning
=(

Anonymous said...

Nemen se där..välkommen in i Slyn-ligan Jossan! Kortkort is the shit =) hehe!

Ser ut som ni hade en galen utekväll, jag saknar Hollywood så jag blir tokig!!!!

Kommer du hit på Valborg?

Jag känner igen mig så otroligt mycket i ditt förvirrade inlägg och jag VET PRECIS hur du menar med alla känslor som kommer och rör till.
Det gäller bara att acceptera och sen försöka närma sig en plan =)
PUSS!