Monday, April 7, 2008

Bekräftelse

Mooaaahhh. Så trött jag är. En hel jobbdag tar på krafterna. Speciellt en hel jobbdag då man vill visa att man är duktig :) Bekräftelse is the shit - det räcker att någon säger Du är en klippa så har jag inga problem att jobba hårt. Jag skulle antagligen kunna luras till att slava nästintill gratis bara man berömde mig en massa. (Säger inte att det är så nu, absolut inte.) Jag tycker om att göra ett bra jobb, speciellt när det är roliga arbetsuppgifter där det krävs lite tankearbete och en bra arbetsplats.

Har varit duktig med maten idag, ätit mat både till lunch och middag *guldstjärna*

Måste plugga ikväll, frågan är om jag ska ta en tupplur innan. Är så otroligt trött, i huvud och kropp. Hade fått ett till paket från PUMA, what can it be? Måste masa mig till affären och hämta.

Mindre än SJU dagar till avfärd...

No comments: