Thursday, April 3, 2008

Nån jäkel har gjort ett bra jobb

Just det. Rätt ska vara rätt. Är som bekant en förespråkare av privatisering inom de flesta områden eftersom jag är övertygad om att vi människor är mer engagerade om vi äger verksamheten vi arbetar i eller åtminstone har något att säga till om. Den möjligheten finns sällan i offentliga verksamheter och det är därför det går så sjuuuuukt segt när man måste ha kontakt med myndigheterna. De anställda är slow...och fikar säkert en massa. (Totalt fördomsfritt.)

MEN. 

Mailade mitt gamla gymnasium innan påsken och bad om mina slutbetyg på engelska. Har inte hört något ifrån dem förrän idag då jag fick betygen på posten! Bara sådär! Det finns hopp. Jag ska baske mig ta och maila tack tillbaka. 

Helt klart förtjänar min gamla gymnasieskola lite reklam: Hedbergska skolan - Skolan i centrum. (Enligt egen utsago.)

No comments: