Thursday, April 3, 2008

Ingen mjölk, ost, keso, youghurt...

TACK GODE GUD att det är fredag imorgon. Även om det är flera måsten imorgon och på lördag är det helg, och på SÖNDAG: Då jäklar ska jag hålla mig i soffan hela dagen. 

Från och med imorgon och en vecka framåt ska jag ha en laktosfri vecka för att kolla om jag är laktosintolerant. Får inte fuska för om en vecka ringer min doktor (som är TJEJ, alla har frågat mig om HAN var bra?!) och frågar hur det har gått. Blir nog grymt svårt eftersom jag lever på flingor & mjölk, mackor och choklad. Blir ju bara mackorna kvar och de får jag inte ens ha ost på! Dilemma...Ska jag verkligen börja bli tvungen att äta MAT till lunch och middag? Det verkar jobbigt. Laga och diska, njae. Köpa, njae. Sushi skulle funka men det blir ju okristligt dyrt. Får hur som helst skriva på mina händer om laktosförbudet för annars kommer jag glömma bort. 

Imorgon ska jag jobba 8 till 15, sedan försöka gymma (vill så gärna, mår så mkt bättre när jag känner mig stark men hinner så sällan these days...). Under kvällen ska jag skriva klart gruppuppgiften och öva på danspass. 

Sov gott från en sömnig Josefin...

No comments: