Saturday, April 26, 2008

En dag på stranden :)

Äntligen fint väder! Varmt och soligt men ändå svalkande vindar - perfekt! Vi har haft en underbar dag på stranden tillsammans med en massa svenskar som bor i samma område. Vi spelade volleyboll och solade :) Jag vill INTE åka hem. Fy bövelens. Semester är det bästa. Det är toppen att vissa har bil. Inte många minuter att ta sig till stranden. Innan de andra lagt sig. Inte så mycket människor på stranden överhuvudtaget. Jag och Keba värmde upp med bollen innan allihopa körde. Kan väl säga att det inte hjälpte särskilt mycket för min del, haha. Skurt anländer :) Volleybollsnack? Det var öde i livräddartornet. Det oroade mig en aning, varför jag hoppade in som livräddare så alla badare kunde känna sig lugna.

Snart är det dags att göra sig iordning, blir utgång ikväll. Är Kebas och min sista kväll här :( Ska på förfest hos en granne och sedan på nattklubb i Hollywood. Weeehoo! Har lyckats förtränga flygresan hem än så länge, även om oron ploppar upp lite då och då...Kan inte någon söva mig innan take-off och sedan väcka mig nere på marken igen?

No comments: