Tuesday, September 9, 2008

Softish dan före dan :)

Ännu en dag i Los Angeles har förlöpt. De flesta i skolan/på jobbet, förutom jag och Sara som låg på stranden närmast där vi bor. Nästan tomt på folk, mycket lugnt och skönt. Jag var så trött att jag somnade medan jag solade - perfekt. Orkar inte ligga still så länge annars. Det här med att bli brun är en hel vetenskap.
Hann även spela lite strandtennis, hoppa i de stora vågorna och snacka med badvakten Ivan som studerat i Norge.På vägen hem såg vi sjölejon eller något annat liknande vid hamnen. Söta!Vi avslutade utflykten med god youghurtglass toppad med en massa bär :)

Har varit en soft dag i övrigt. Var nyss nere och körde 40 min på crosstrainern (TUR det finns TV vid varje maskin) och nu ska jag plugga.

4 comments:

Anonymous said...

Happy birthday to you, happy birthday to you..happy biiirthdaay á la Stevie Wonder :)
Lovely 25!!
Nu kommer en helt ny tid med ansvar och ordning och...who am I kidding- det blir ju bara mer fest juh!! Tjoho! Nu kör vi härifrån :)

Keep living the dream och njuuut lite extra av din födelsedag och unna dig för det är du värd!

Du är bäst!

Grattiskramar från gråa o kalla sundsvall (jag lovar att jag tar med mig lite sundsvalls-luft i en påse när vi kommer)!

Anonymous said...

Stort grattis på födelsedagen. kramar från Jossan & Stephanie.

Anonymous said...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Hoppas du får en super födelsedag! Men det är väl inte så svårt där borta i paradiset =)

Fira ordentligt nu!

Massa kramar!

Peder hälsar oxå!

Josefin said...

Tack mina fina vanner, love you!!!

Mary: Tur du skojade om vuxenlivet, fuck that! Det ar ju NU man kan borja festa pa RIKTIGT! Och nae, DU ar bast ;) Tack och bamsekramar, ser fram emot att andas in lite Norrlandsluft =)

Jossan: Tack sota, for SMS:et med! Kram!

Mariana: Tack, halsa tillbaka till sambon! Hur gar det for er? Kom ihag att vi ska till fjallen ;) Kram!