Tuesday, September 23, 2008

Älskar

Från nio vakna personer i lägenheten med ljud överallt till enbart airconditionsurr. Snacka om kontrast. Skön tystnad. Börjar förstå varför Sara satt vaken till tre varje natt förra terminen... ;) Nu är det kanske min tur.

Har fått en massa gjort vid datorn. Producerat, det är vad jag har gjort. And I löööve to produce.

Jag känner att jag älskar. Mig, dig, alla andra, omgivningen, aktiviteter, livet. Det är en härlig känsla. Testa!

(Mamma, har fått andra mail så det borde fungera...prova igen! Eller ring för all del :))

3 comments:

Chris said...

och jag hörde dig nog allt där i bakgrunden... =)

känns som jag är lite närmare är flera hundra mil iaf...

nästa år kanske ett mirakel sker - att vi alla bor i samma stad. Då jevvlar!
tyvärr är det inte i L.A. då men vi kan ju sörja ihop och dränka våra sorger på stureplan...schöööönt
=)

Anonymous said...

Du borde inte uppmana mamma att försöka maila igen, hon försökte faktiskt flera gånger igår!

Josefin said...

Men fina storebror, hon försökte igen och då fungerade det! Nemas problemas =)

Var Emmy-mailet från er tagit vägen återstår dock att reda ut...