Wednesday, September 24, 2008

Angenäm läsning

En av många saker som gör mig glad: Välskrivna bloggar! Riktigt belåten blir jag när jag hittar ännu en bloggare med författartalang. Då spelar det egentligen ingen roll vad bloggen handlar om.

Som idag: Sandra Dahlberg. Vem hade kunnat tro det? Grym på att skriva.

Så har vi Anna Hibbs. Inte bara underhållande läsning utan även strålande användning av det svenska språket. Så jäkla skönt när en blond snygging med silikonbröst kickar ass i de bildades area.

Alex Schulman torde vara min Gud i sammanhanget.

Sen har vi ju även de bloggar som det gör nästintill fysiskt ont att läsa men som jag ändå inte kan ignorera. Linda Rosing. Särskrivningarnas drottning.

"Fotoutställningen på Riche var jätte trevlig igår kväll. Fredrik Hammar hade tagit fantastiska bilder från hans Kina resa för 20 år sen. Och det var förs nu som han kände
att han kunde ställa ut dom. Och jag gillade dom väldigt mycket." (Linda Rosing)

*ajajajajaj*

No comments: