Wednesday, September 17, 2008

Slappardag

Jag och smurfarna tittar på Erin Brockovich. Gillar den filmen massor och den blir ännu bättre när man befinner sig i samma hoods. Vi är alla lite smått kära i Julia Roberts. She is one hot mama!

Har idag:
  • Däckat totalt vid poolen. Låg och drömde och hade ingen aning om att det var på solstolen jag befann mig. Att sola i moln är inte så charmigt men tydligen sövande. Misstänker att en kommande förkylning (som ska motas bort snarast) åsamkar min enorma trötthet.
  • Gymmat. En stackars ung pojke tränade med sin personliga tränare. Men tänk till från början då istället, proppa inte i små ungar fett och socker! Det är hjärtskärande att se barn måsta gå ner i vikt.
  • Städat.
  • Efter stor förvirring inför kvällens planer (det tar tid att ta beslut när man är fler än en) gick jag och mina mongosar till hamnen och åt glass. Vi spelade in ett par videosar på en parkbänk, guuuuuu va gu va rrrrrooooligt!
Innan jag får däcka igen ska jag skriva ett reactionpaper till Mr. ev. Liar Lärare. Herrejissenes vad jag ska selfdisclosa!

Just det. Mycket kan sägas om henne, men Blondinbella har brains. Mitt liv här utan måsten har definitivt fått mig att tänka om. Hoppas jag kommer ihåg det om ett halvår.

Imorgon - ännu en härlig skoldag :)

5 comments:

Anonymous said...

va mysigt ni har det!!!!

Anonymous said...

hur packar man för 3 veckor i sommar/höst vädrigt USA?
Skitsvårt!
Måste ju få plats med allt jag tänker shoppa oxå.

Har vi samma skostorlek? jag vill ha med alla mina röda skor och alla finskor och allt men det är ju dom som tar mest plats så även favoriterna får nog passa åt sidan.

Vad roligt ni har det förresten, kan tänka mig vad ni gjorde för videos på bänken..haha..vill höra mer om hur det gick med trumpeten förresten?

Jag hör av mig på mess för imorn hinner jag nog inte läsa bloggen så mycket :(

Keep it cool och hoppas du slipper förkylningen!
PUSS

Anonymous said...

Wow, har sträck läst din blogg till morgon fikat, du verkar så lycklig! Så nu är jag helt inspirerad till att göra något roligare av min dag än att sitta och titta på tv såpa!
Tack :)

Anonymous said...

Väskan är packad och vi är i Stockholm! Om 9 timmar är vi i luften på väg mot New York :)

Jag messar nåt antingen imorgon eller när vi är framme och tack förresten för snabba svar och all hjälp m packning igår :)

Ha en underbar helg, bejbs!

Ses snart!

Puss okram

Josefin said...

LÄNGTAR SÅ tills ni kommer Märy! Jag önskar eder en fuck´ntastic vistelse i N.Y. Jag vill också dit, snarast.

See you soon baby!

(Väntar med spänning på era dagboksinlägg =))