Friday, September 12, 2008

Hyllning och statement

Den blå skärmen är nu ett minne blott och det tackar vi Hizze för. TACK HIZZE! Jag kan inte berömma dig nog för dina enorma datakunskaper, som dessutom utfördes på distans. Grabben lagade min trasiga utforskare i Amerikat från Sverige, hur häftigt är inte det?

(Farsan, tar du hand om lönehanteringen till Mr H eller? ;))

Vill bara förtydliga en sak. Att blogga är inte en börda för mig, varken i L.A. eller i Sthlm. Jag älskar att skriva. Framförallt för att jag får dela med mig av mitt liv till min familj och mina vänner. (Och slipper sitta och skriva tjugo olika mail.) "Bloggkonflikten" som vi hade här hemma för någon vecka sedan var bara på skämt, och jag bloggar INTE hela tiden. För mig är skrivandet avslappnande, något jag tycker om och något jag gärna gör när de andra sover, läser, jiddrar eller gör något annat som de gillar. Ingen fara på taket alltså.

No comments: