Friday, September 5, 2008

Big Brother

Just det, ni glömde fråga mig hur benet mår. Det är okej. Att ni glömde alltså.

Benet mår inge vidare. Fick äta värktabletter imorse. Antar att jag borde hålla mig ifrån dansen och simmandet men det går inte. Hujeda mig sicket trist liv jag skulle få då.

Så. Till saken.

Jag tänker aldrig mer bo ensam. Att bo i kollektiv med roomiesar är helt underbart! Att sitta i rummet och pyssla med sitt men ändå ha andra i närheten som spelar gammal härlig musik. DET är nice mina vänner.

Nu ska jag läsa amerikanskt skvaller.

1 comment:

Anonymous said...

Men hörru, du måste ju vila juh! Kan inte knapra värktabletter hela dagarna (spec inte i kombination med dina doser av Pepsi Maxi och Bars) - försök ta det så lugnt som det går. Så vi kan dansa out on clubs när vi kommer :)

Fan, jag skriver alltid längsta kommentarerna...sorry..

Men hörni - kan ni kolla runt på tips på bra och prisvärd (läs asbillig) frisör som man kan klippa (och ev färga) håret hos? Funderar på att kapa ganska rejält nämligen och min vill ju ha en cool frilla á la LA!

Kolla gärna runt vad ni hittar :)

Hoppas du klarar dig undan den crappiga dansshowen och kan fokusera på att dansa riktigt!:)

Puss o kram (psst..jag har mailat ang. Vegas,baby)