Monday, September 15, 2008

Potpurri med mig själv

Idag fick jag ett paket med posten. Mitt första till utlandet! Tack Elin för de fina presenterna! De bästa från den bästa =)

Så, vänner & familj - Här har ni lite foton. Jag är med på alla. Det är väl MIG ni vill se trots allt? ;) (Inte du BrynäsMats, jag vet. Men du kan klicka på du-vet-vems-länk, haha.)
Never mind the retarded face, jag ville bara visa hur bra man kan ha det här ;)
Suddig bild. Men - haha. Vi lekte koja på förfesten i fredags. På Boulevard Three i fredags. (Får hoppas jag inte såg så sliten ut hela kvällen.) Den bästa väckningen av mina flickor på födelsedagen :) Jag minns i somras. Jag var ute i kortkort i Sundsvall. Hade fullt schå med att dra NER, NER, NER klänningen för att visa om än lite anständighet. Här är det tvärtom. Halva kvällen går åt till att dra upp tyget. Hehe. Precis under rumpan, där ska den sluta. Här ser ni exempelvis att min klänning har åkt ALLDELES för långt ner. Barmadness? :)

3 comments:

Anonymous said...

Klart det är dig vi vill se! Jättefina bilder snygging:o) Hur mycket pengar får du från csn egentligen? Eller har du träffat en miljonär? Nä nu vet jag, du fick alla pengar från csn i en klumpsumma som snart är slut? ;o) Kramar!!

Anonymous said...

Va bra att paketet kom fram, lite sent dock =)hehe...inte så mycket man kan skicka över så det fick bli lite småsaker...pennan är ifall du glömt vart du kommer ifrån, verkar som du blivit nästan för kär i landet du är i =)tycker du kan ha den med på lektionerna som påminnelse...=) För du är väldigt saknad här hemma!! puuusss!

Anonymous said...

Yeah baby (jess, jag fick in ordet igen) - vill alltid se mer bilder på dig :)
Ja, det finns ju en adress till dig såklart? Kan man få den?

Gamenight och allt ni hittar på - ser så härligt ut! Blir nog att vi sjukanmäler oss och stannar lite längre over there :)

PUSS