Wednesday, September 3, 2008

Mastodontinlägg om Vegas

I söndags morse, aningens trötta efter lördagens utgång, tog jag, Josse och Katta en hyrbil (bokstavligen ;)) från Marina Del Rey till Las Vegas. Nercabbat - javisst! Så sjukt härligt. Katta var superduktig som körde hela vägen medan jag och Josse turades om att blåsa håret av oss i baksätet och att steka skinnet i framsätet. Glad mupp i blåstig cab. Duktiga Katta körde hela vägen. Vi åkte genom en tornado! Häftigt att se den virvla omkring...

Väl framme i Vegas mötte vi upp ett rätt så slitet (!) gäng svenskar som huserat där sedan fredagen och fortfarande var i full gång. De två sviterna i gigantiska MGM var rätt så fullbelamrade av burkar och dylikt...Hehe. Jag och Katta gick direkt ner till det stora poolområdet för att dricka drinkar och sola. En förträfflig mix för övrigt. Nice drinkglas med billig refill :)

Tillbaka i en av sviterna gjorde vi oss iordning tillsammans med alla andra inneboende. Partystämningen på topp! (Shit vad jag måste vara trött just nu, känner mig som en retarded när jag försöker skriva. Sorry. Eller så har L.A.-dekadensen gjort mig kocko.) En sjuhelskottas vy över hela Vegas från hotellrummet. Photoshoot på balkongen. Blåste som attans!

Som tur är hade Josse rekat och donat under tidigare Vegas-besök och fixade därför så att vi kunde traska raka vägen in på Tao. (Nattklubb på ett hotell - grym!)

På Tao hängde vi sedan mellan 22 och 5 på morgonen. Sju jädrans roliga timmar passerade förbi på ett klick. Det var länge sedan jag hade så roligt ute. Grym housemusik hela kvällen - love it! Jag och Josse pendlade mellan Vipen (återigen - hennes kontakter. Tack smurfie!) och dansgolvet och housade järnet. Hela svenskgänget var där också, sååååå roligt! Mitt i dansandet gick vi utanför klubben och åt på restaurang med killarna, haha. Weird.På morgonen när fötterna (HAHAHAHAHA - åhh vad jag älskar mina roomiesar. Så underbara. Duschbag.) smärtats sönder i mina högklackade silverskor och dessutom var kolsvarta av att ha trampat omkring barfota hasade vi oss till ett matställe och sedan hem till knarkarkvarten, nej, jag menar sviten. Jag och Josse byggde en liten säng av soffkuddar och somnade sedan under en (säkerligen sjukt bakteriebesudlad) filt. Våd åtta släntrade grabbsen in och gastade, haha.

Några timmar senare (Labourday i USA, därav ledig måndag för samtliga) kände vi oss halvpigga när vi gick ner till poolen för att sola. Knappast in the mood för att gå på poolparty. Men ack så skenet kan bedra! En stund senare dansade vi loss på ett asgrymt Wet Republic, i vattnet och på land. Ojojoj. Silikonbröst, stringtrosor, kjolar lika breda som skärp, anabolastinna muskelkillar och så vi i mitten av allt. Osminkade, sedvanliga bikinisar och barfota. JORDNÄRA. (Nästa gång blir det andra bullar av, då är det vi som trippar in i streckbikinisar och botoxfyllda läppar. Typ.) Mitt första poolparty någonsin och det var lovely. House är numera my religion. Medan de andra svenskarna partade vidare ytterligare ett par timmar tog jag, Katta och Josse caben tillbaka mot L.A. Massor av trafik men det gjorde oss ingenting - hög musik på radion, en vacker stjärnhimmel och underbara minnen - LYCKA!

Alltså; EN JÄVLIGT ROLIG VEGASTRIP.

(Fler bilder på Facebook om en stund!)

3 comments:

Anonymous said...

Men va fan å Jossatok, you ARE living the dream! :)

Grymt avis, passa på att njuuuutaaa...

PoK / Milla (i ett kan-det-inte sluta-regna-för-bövelen sundsvall, usch!)

Anonymous said...

Men va fan å Jossatok, you ARE living the dream! :)

Grymt avis, passa på att njuuuutaaa...

PoK / Milla (i ett kan-det-inte sluta-regna-för-bövelen sundsvall, usch!)

Josefin said...

Hihi, jao Milla! Men vet du, snart kommer DU också att göra det!

Guuud så härligt ni kommer få det...

Har förstått att det regnar mkt hos er nu, men efter regn så kommer sooool =)

Massor av kramar!