Sunday, September 28, 2008

Mysig söndag

Se där, det blev en lyckad söndag i alla fall!

Jag, Sara och Paret drog till basketballcourten i eftermiddags för att lira lite. Äkta gangsters som vi är drog vi på cool musik på mobilen och dunkade på. Typ. Somliga hade bättre lycka än andra. Well, I may suck men roligt är det att lattja :)

Ikväll tog vi en promenad till UNDERBARA Cheesecake Factory. Mmm!!! Vi satt ute och det är så otroligt fint där. Brödet där är farligt gott, var väl inte supersmart att ta in mer bröd innan maten ens kommit in. Tur att man utan att skämmas kan ta hem resterna. Personligen hade jag stora problem med att smuggla ner brödet i påsen (det fanns ju kvar på bordet!), helt plötsligt blev jag utpekad som en restaurangtjyv. Vaddå, det fanns ju smörpaket, klart man tar med dem. Och det var trots allt inte jag som planerade ut sätt att få hem gafflarna på. Cheesecaken var som vanligt så god att det inte går att beskriva...Paret, nästa gång får ni lägga upp ert ätande mer strategiskt så jag slipper hjälpa er med cheesecaken ;)

Traskade hem i raskt tempo längs marinan, så vackert! Och skönt med frisk luft. Jag och lilla Josie fantiserade om Vegas, som egentligen inte är några fantasier eftersom vi åker dit till helgen. Längtar!

No comments: