Wednesday, September 17, 2008

Dagens produktion

7 comments:

Anonymous said...

Vilken vacker teckning...precis som det ska vara...hehe :)

Anonymous said...

Ååååå så fint du har målat! Tog återigen för givet att det var "vår" familj du ritat, och undrade varför du glömt 2 personer =) men sen insåg jag att du ju faktiskt har en till familj där hemma =)

puss

Josefin said...

Hehe, joodu apisen. Det slog mig faktiskt att jag ju har TVÅ familjer nu :) Lovely!

Men vem tusan tänkte du egentligen var vår motsvarighet till lilla Emmy? Hahahaha =)

Anonymous said...

Åh vilken fin teckning! Sån här konst kan ju till och med Emmy förstå sig på, haha. Och jag fick bli kortare än Kaija också, inte varje dag ;o)Jag håller för tillfället på att ta bort Emmys röda ögon, så snart kommer ett fotomejl :o) Kramus!

Josefin said...

Karinus, jag väntar på fotomailet fylld av förväntan! Coola fastern måste verkligen få se lilla pysen nu...Och er!

Hehe, jepp, och märk även att fötterna inte riktigt har rätt proportioner :)

P & K!

Anonymous said...

Du glömde att pappa och jag är tjockare i verkligheten!

Josefin said...

Just det Matsen, uppmärksamt där! Kanske är det omedvetet önsketänkande från min sida? ;)

Träningscykeln. TRÄNINGSCYKELN sa jag!