Wednesday, September 17, 2008

En tribute tillbaka ;)

Åh, jag tror jag har fått min finaste tribute någonsin! Tack fina vännen!

Jag är så dunderglad att du finns i mitt liv lilla apisen! Det är lovely att bo med dig och tanken på att vi ska fortsätta bo ihop i Swedlandia gör mig ännu gladare!

DU snackar om MITT skratt? Men tjena, det är ju DITT skratt som är det bästa. Haha. När det eskalerar och eskalerar så att du till slut baxnar av flabbet :) Jag med förresten.

Jag kan beskriva dig med ett ord - PASSION. Du är en eldsjäl som passionerat engagerar dig i dina vänner, dansen (som du by the way KICKAR ASS på!), pyssel, ja allt!

Nu tycker jag visserligen att du ska vakna snart, jag vill leka. PUSS min älskling!

3 comments:

Anonymous said...

TACK tack tack min älskade lilla apis. Jag vet inte vad det är men nästan varje gång jag läser din blogg slutar det med ett gapskratt =) Glömde nämna i tributen att du är den bästa bloggaren jag känner också!

Nu e jag vaken, vad ska vi leka idag tro?

pöss

Anonymous said...

TACK tack tack min älskade lilla apis. Jag vet inte vad det är men nästan varje gång jag läser din blogg slutar det med ett gapskratt =) Glömde nämna i tributen att du är den bästa bloggaren jag känner också!

Nu e jag vaken, vad ska vi leka idag tro?

pöss

Anonymous said...

NEEEEEEEEEEEEEEJ lämna mig inteeeeee......