Thursday, September 4, 2008

Soft dag

Idag har jag shoppat! Pengaflödet börjar bli oroväckande nu. Jag ska bara konsumera bort mina sista kontanter, sedan är det jag som gör en budget. However, en bikini behövde jag absolut. Jag kan omöjligen ha på mig en svart trist bikini om jag ska fortsätta besöka poolpartyn.Den här köpte jag på rea dessutom. Köpte ett par simglasögon och träningshandskar också.

Simmade i poolen idag, det var så skönt! Superbra träning framförallt nu när jag inte kan springa eller röra mig mycket för benet. Körde styrka i gymmet också, måste ju sysselsätta mig med något när jag är ledig och solen inte strålar ute :) Men är liite bekymrad över hur jag kommer se ut om några månader om jag fortsätter köra överkropp tre gånger i veckan...Känner mig lite kluven, vill ju ha stora muskler samtidigt som jag inte vill det...Dilemma dilemma. Vägrar träna underkropp, det är sjukt tråkigt.

Nu ikväll var jag, Josse, Frida, Gino och Jack på ett jättemysigt café. Tack familjen för att ni är så härlig(a)!

Imorgon är det lång skoldag igen. Känns faktiskt inte på något sätt betungande, bara roligt. Repen för dansshowen sätter igång imorgon. Har varit rätt mycket kalabalik angående vårt deltagande. Vi hade inte riktigt räknat med att lägga ner så pass mycket energi på hela grejen. Vi är ju trots allt här för att sola och chilla ;) Jag kommer vara med i vår egen dans, i en koreografi som jag blev utvald till och ytterligare en dans som alla är med i. Tre danser i en skolföreställning - det jag absolut inte ville. Well, det finns värre saker.

Godnatt söta! Tack för att ni läser :)

6 comments:

Anonymous said...

Finns det verkligen värre saker? Är du säker, för det är inte jag! Nu ska jag sova iaf =) Hoppas du joinar snart!

Puss & Kram på min dancesoulie

Anonymous said...

Hoppas kissningen gick bra =)

Näe sorry, men nu suuuger livet verkligen. Det är inte roligt längre, på riktigt. JÄVLA PISS SYNAPS...DUUUUUSHBAG skit. Skit skit skit.....

Sov så gott vännen, nu ska JAG kissa! puss

I hate my life ;)

Anonymous said...

Vad sysslar DUUU med egentligen? Skulle inte vi sova?

You just try to get me in a better mood. Waist of time dooodish!

Pöss

Chris said...

ni är ju störda. hahahaha
Jossan fan va du tränar och är flitig! jevvlar!
=)

Anonymous said...

haha, internskämten haglar.
Men Damn girl vilka liv ni lever nu! Man får faktiskt lite ångest över sitt eget liv när man läser om allt fantistiskt roligt som händer.
Du kommer vara fantastiskt fit när du kommer hem (förhoppningsvis inte en biff på bara överkroppen, eller ja, förhoppningsvis inte en biff utan bara fit..eh...hehe).

Det är ju kanoners att ni ska vara med i massa dansföreställningar, ni kommer säkert bli upptäckta!! Snart ser vi er på So you think you can dance och i någon häftig video :)

Appr.träning så börjar jag o Kalle sakta men säkert inse vi inte kommer hinna bli fit till Los angeles..2,5 vecka kvar tills vi åker över och det är saker inbokade till höger och vänster innan dess.Och dessutom lär vi ju tjocka till oss i New York under den veckan vi är där oxå så :)

Hehe, oh well..vad är en bal på slottet...

Living the dream baby! Nu ska jag svara ditt mail.
Puss

Josefin said...

Klart vi är störda, men det gör inget för det är NI MED! Chrissan och Märy... ;)

TOKUSAR är vi allihopa, allihopa!