Sunday, September 28, 2008

Så fick Paret en lyckad utekväll i alla fall. Vädret däremot...

Seg söndag idag. Grått ute och lojt inomhus. Den fyllda lägenheten gör dock att man slipper den sedvanliga söndagsdeppigheten och får en massa myspys istället. BigBrother-livet är grymt, har svårt att se mig själv bo ensammen någonsin igen. Kollektiv rockar.

Blev, kors i taket, en riktigt rolig utekväll! Känner att jag är lite less på att åka taxi nu. Det tar ett tag in till Hollywood och inte blir det festligare av att man ser hur taxametern tickar iväg. Varför lyckas jag alltid hamna på taxigolvet? Hmm...Mitt och Kalles byte av säten blev väl inte helsmidigt. The famous Walk of Shame, nej, Fame. Vi gick till nattklubben Kress och återigen blev det till att pluta med läpparna och spänna ut bröstkorgen så fort vakten tittade. Måste erkänna att jag är lite nöjd över att det är vi tjejer som måste fixa in grabbsen och inte tvärtom ;) Josse skulle aldrig mer köpa dricka ute. *host!!!* Kanske stora Josie inte skötte sitt jobb heller i och för sig...Steaming hot couple! Bra musik, äntligen slapp jag R´n B hela kvällen! Här kom det ett helt potpurri av musikstilar ur högtalarna, det gillar vi :) Jag läste ordet ungdomsgård i samband med beskrivning av klubben. Okej, jag instämmer. Men roligt var det.

Kalle (som i skrivande stund ligger och sussar efter den hårda kvällen) beskrev på vägen hem Los Angeles som "en skitstor förort". Haha. Så rätt, så rätt.

No comments: