Monday, September 8, 2008

Perfekt helg - söndag

Har inte fått bilder från idag än, återkommer med dem. Men även söndagen har varit toppen!

Efter träning i gymmet trängde vi in oss i Ginos bil (jag, Josse, Sara, Frida och Tieae) för att bege oss till stranden. Åh vad jag tycker om att göra saker med allihopa hela tiden! *kramar till er alla*

Vid stranden gjorde vi något som jag alltid velat göra - hyra rollerblades! The american dream. Där kan vi snacka om bambi på hal is. Tur jag hade knä- och handledsskydd även om jag tack och lov inte ramlade. Kom faktiskt in riktigt bra i åkandet efter en stund, det var asroligt! Vill köpa ett par rollerblades :) Det här med bromsandet får jag träna på däremot, idag skrek jag HJÄLP MIG ATT STANNA! varje gång det var dags att bromsa. Hehe.

Vi åkte i samlad trupp längs stranden, det var fett med nice! Kände mig rätt amerikansk när jag flög fram i min bikini och rullskor....Vi stannade bl.a. vid strandhuset där Kelly, Brendan och resten av gänget i Bevvan bodde. Haha, i stort sett alla vi mötte tittade på oss och log. Jag och Josse kom fram till att det mer var "ååhh så söta de är som försöker åka rollerblades men inte riktigt lyckas..." än att de tyckte vi var snygga.

Snart VMA-gala, spännande!

Jag mår som en PRINSESSA! Haha...

4 comments:

Anonymous said...

Låter som att du har ett underbart liv =) I´m SO happy for you! Blir nästan lite avis, hihi!

Puss puss på min mint Musketeer

Anonymous said...

Rollerblades..we are on!
Bara vi fixar skydd så är det nog inga problems... längtar...

Anonymous said...

snart 25... Ville bara salutera till dig medan du fortfarande är 24-åring :)
Här är det 3,5 timme kvar!

Som sagt Hooterspartaj :)

Josefin said...

Sara: I´m glad that you don´t HATE your life anymore :) Hehe...Mint Musketörerna rockar fett, yummi...

Mary: Tack snygging! Hooters hooters jag vill ha hooters!