Sunday, December 23, 2007

Utgång och bilkörning

Är så trött! Och när jag är trött blir jag ett irriterat barn. Hade precis somnat på golvet i vardagsrummet när jag blev väckt, snacka om sur min från mitt håll...

Utgången igår var rolig. Lite pinsamt att man numera blir onykter på två cider. Jag och Ella körde en repris från gymnasiet vilket innebär förfest hos mamma då hon bor i stan. Gick ut på Oscar, skönt att vara där ganska tidigt så man slapp köa. Det blev mycket folk och rätt så många kända ansikten. Många av killarna platsade i kategorin patrask. Där placeras idioter som tar i en utan att fråga först, tittar på kroppen uppifrånochnedochsenuppmedettflin och andra allmänt packpassande puckon som kläcker dumma kommentarer. Smockan hängde i luften ett antal gånger hos Elin, haha. Det var hemvändarkväll och Elin fällde kvällens kommentar:
- Är det dom här som flyttat härifrån? Ja, det kan dom gott göra. Haha. Jag skrattar fortfarande. Bitter, vaddå?

Vi dansade en massa och det var superroligt att träffa människor man sällan träffar annars :) Puss på dig stumpan!

Idag har jag och brorsan gått på stan i all hast, ett par panikköp av julklappar. Har även tagit oss en tur med nya bilen. Fett grym att köra. Dämmit. Vi passade även på att posa i och framför bilen. Ska köra hem den senare ikväll, längtar.

Ikväll ska jag, mamma och brorsan till kyrkan där Keba och hans kör ska sjunga. Keba sjunger Helga Natt solo varje år :) Så duktig! Julkramar till er alla mina vänner!

No comments: