Wednesday, December 12, 2007

Min dag

Klev upp i ottan för att titta på Julkalendern och sedan hasta till buss/T-bana/tåg till Uppsala. Satt med gruppen hela dagen. Skittråkigt rent ut sagt. Ja inte mina skolkamrater, men uppsatsen vi ska skriva. Vi konstaterade i slutet av dagen att det är ett SKOJ. Ett stort skämt. Vi tvingas använda att dataprogram som inte säger någonting. Skrattretande faktiskt. Skönt är att vi är på samma nivå i gruppen och därmed kan vara haters tillsammans. Lätt slöa haters.

Åkte tillbaka till Sthlm, somnade en stund i soffan. Därefter en dansklass. Jag har totalt tappat inspirationen. Inte för att det inte är roligt, utan för att jag helt enkelt är TRÖTT. Trött i kroppen, en förkylning ligger ständigt och hotar. Trött på att höra min egen röst i headsetet. Behöver vila från mitt instruktörssjälv helt enkelt. Och trött på att hålla igång ständigt.

Så gick luften ur mig. Jag stannade upp, tåget slutade tuffa, BLÄ. Re-arrange i huvudet. Snart färdig. Förhoppningsvis imorgon.

Jag och K ska kliva upp tidigt och titta på Lucia, mysigt. Har inhandlat tomtegröt :)

1 comment:

Anonymous said...

Ååå låter mysigt att fira Lucia =) Själv tänkte jag nog ligga kvar i sängen och sova =)