Thursday, December 6, 2007

Du fulla tågchaffis - Jag fördömer dig

Hemma i stökig men rätt så mysig lägenhet. Hade en nära-döden-upplevelse på tåget från Uppsala. Tågföraren måste haft gasen i botten. Tåget skakade mer och mer, det kändes som att jag befann mig på en av Gröna Lunds karuseller och att vagnen höll på att spåra ur. Jag och en tant tittade skrämslaget på varandra, och mitt hjärta dånade inombords. Satt på helspänn resterande delen av resan. VARFÖR GÖR DE SÅ MOT MIG?!!!! Varför skrämmer elaka gubbar mig så? Eller var han bara full? Jävla fullgubbe. Jag funderar starkt på att skicka ett mail till SJ.

Dagen har annars passerat smärtfritt. Satt i telefon ett par timmar, fick sedan den stora överraskningen att jag var den som skulle sköta allas papper i tre timmar. YES! Älskar att dona och feja. Efter middagen hade jag bara några timmar kvar i telefonen innan jag gick till Pressbyrån och köpte en lussebulle. Den var mycket mumsig. Mmmmmm....

Har insett nu varför jag är så extremt trött. Misstänker att jag helt enkelt står i startgroparna inför en fet förkylning. Var precis samma sak i augusti. Så jag väntar på sjukdomsstormen och när den väl kommer tänker jag låtsas som att iiiiiiingenting har hänt.

1 comment:

Anonymous said...

Nämen sötisen, håller du på att bli sjuk =( HAHAHAHAHA, ska du låssa som iiiiingenting HAHAHAHA! Dona på du..ska försöka själv oxå att få ordning på saker och ting ;) Synd att vi inte ses imorrn, men på lördag weeeeha! puss ps har du haft nå mer tomteblossparty??? hihi