Saturday, December 15, 2007

Lyckligt lottad

Åh, danspasset idag var SÅ roligt!!! En sådan gång man känner sig lyckligt lottad som får vara instruktör...Trodde det skulle vara få deltagare eftersom det snart är jul men det var det inte. Fem killar, tror det är rekord minsann. Och många stammisar som jag tycker så mycket om! Sist men inte minst var ju SARA där!!! Weeeeeehoooo :) Tack tack tack!

Sitter i sjöstaden nu med los turturs. Har diskat och duschat, de är och handlar. Ska strax laga mat och se på film, mysigt! På stereon sjunger Bruce...nu blir du avis va Per? ;)

Önskar er en lugn och fridfull lördagskväll mina kära. Nio dagar till jul sa de på julkalendern imorse...:)

3 comments:

Chris said...

Åhhh jag vill också gå på dina danspass!! Ska vi kanske börja tillverka hårband som sitter kvar sen då? Tills vi sparat ihop kapital till gymmet =) Jag håller med, det är ju SÅ snyggt när folk som kan ha det har det på sig...jag vill också...men de som har två band sitter MKT bättre så försök hitta det som du kan dela på liksom...det jag köpte fanns i guld o silver på H&M, finfint! KRAM och hälsa Karin & Mats! Och varför bloggar inte Karin???? =)

Anonymous said...

Bara 9 dagar, ojojoj, det går fort nu =) Hoppas ni har det mysigt och att filmen var bra, jag har haft paketinslagning, det var roligt, men blev ingen knäck, mamma tyckte det var för sent när jag ville börja koka vid 11, hmmm? (å int ehar jag pluggat heller =/ FY SKÄMMES. nattinatti

Anonymous said...

ha ha nja...bruce sjunger ganska ofta hos mig! däremot tror jag din bror snart är fast i brucenördträsket med...fick ett mess där han pratade om en wembleyspelning 88 där bruce körde i 4 timmmar