Friday, December 21, 2007

Julklappsshopping

Ja, alla andra dagens händelser bleknar ju i jämförelse med bilhämtningen. Men jag berättar i alla fall:
  • Beställde efter många suckar och stön ny step- och dansaerobicsmusik. Jag är inte alls säker på att det kommer bli bra. Den skivan jag kört på dansen nu i höst är så sjukt bra och jag vill helst inte byta förrän det kommer någon ny av samma DJ, men man kan ju inte köra med samma musik i all oändlighet. Känner man sig inte bekväm med musiken blir det uruselt. Musiken är nummer ett. Men - jag håller tummarna.
  • Åt lunch med mamma.
  • Fikade med mamma.
  • Letade julklappar på stan. Till slut hittade jag till Keba, så nu är jag klar med honom. Skönt! Svårt att köpa till killar...
  • Såg många bekanta ansikten. Sa hej till några, pratade med vissa, gömde mig för andra. Haha.

Ikväll ska jag på glöggkväll med Mary hos en tjej. Ska bli trevligt. Framförallt att få träffa Mary :) Hon är nyss hemkommen från Tailand. SVIN. Som Keba skulle sagt.

1 comment:

Josie1 said...

hahaha gömde dig för vissa den känner jag igen =)