Sunday, December 16, 2007

Josefin AB

Sitter i soffan, dricker Loka och äter upp de chokladbitar som finns kvar i K:s julkalender. Jag vet, jag vet, jag är en hyvens flicka som ställer upp och tömmer hans chokladkalender som inte skulle blivit uppäten annars.

Bråttom nu...tåget går 12.30.

Ikväll ska jag på julmiddag och julton i kyrkan med pappa, hans arbetskamrater och kunder. Muchos exciting. Mamma ska få godkänna mig först så att jag ser respektabel ut, hon är en jäkel på sånt. No mercy. Enligt henne är det här min chans att visa upp Josefin AB. Riktigt showa off med hur bra det skulle vara att anställa mig i framtiden.

Fan. Choklad på min vita tröja. Fan fan fan.

1 comment:

Anonymous said...

HAHAHAHA, Josefin AB, passa nu på att visa upp vad du går för ;) TREVLIG RESA min vän. Nu ska jag sätta igång så jag inte latar bort hela dagen. Papper ska postas, knäck ska kokas (och du ska allt få smakprov hihi)och sen ska lite tråkigare saker göras oxå, men det behöver vi inte prata om haha. puss puss