Thursday, December 6, 2007

Hugg mig inte

God morgon. Idag väntar jobb i Uppsala hela eftermiddagen och kvällen *pust* Borde inte klaga utan snarare glädjas åt att jag har jobb. Men jag har verkligen ingen lust. Igår gick luften ur mig, vet inte varför. Troligen bara tillfälligt.

Hade skola igår, därefter hem och vila för att på kvällen köra dansklass. Känner mig så trött i kroppen nu, jag längtar verkligen efter träningssemester. Inga pass på tre veckor - LYX!

Och i USA har en galning skjutit ihjäl en massa människor i ett köpcenter. Vad säga? Jag är inte förvånad. Jag själv ser (stort tyvärr) alla jag möter i tunnelbanan och i andra folksamlingar som ser det minsta udda ut som potentiella psykopater. Jag bara väntar på att de ska sticka kniven i mig, kasta ner mig på spåret eller dra fram pistolen. Så fort jag ser någon med ett oroligt/aggressivt beteende håller jag andan och ber till Gud att få överleva. Det går inte ens att kalla mig hispig för det är ju så verkligheten ser ut. Runt omkring oss finns ständigt en massa labila människor som borde sitta inspärrade. Gush..låt mig komma hem till vischan ett tag där den största faran är att en bil råkar köra in på en gåstig.

Vi hörs fellas!

No comments: