Friday, December 7, 2007

Skaffa lite gymhyfs grabbar

Sådärja.
  • Mannen har återigen lämnat mig för Lidköping, julshow nästa.
  • Jag har nyss ätit god lunch. Tips farsan! Nerhackade sojakorvar i äggröra. Ketchup och rödbetor till. Himlarns gott.
  • Varit och tränat. Gick lite segt, var så hemskt hungrig. Störde mig på en kille som gick runt i gymmet och tränade BARFOTA. Äckligt! Eeeuuhh...Störde mig även på en personlig tränare som var...stor. Jag tycker helt enkelt inte att det passar sig. Har man betalat mer än 500 spänn för en PT-timme vill man uppenbarligen komma i form. Borde då inte PT:n vara en förebild? Visa att hans/hennes träningsstrategi funkar? Jag skulle aldrig välja en PT som inte är åtminstone relativt in shape.
  • Ytterligare en julklapp är klar. Det går ju som på löpande band detta. Julklappar via nätet - Perfekt.

Såg precis MQ-reklamen med Agnes och Måns. Så vacker! Jag rös.

Har kommit på att jag FAKTISKT borde få öppna 6 luckor extra i min julkalender. Varför? *hhrm* Jo, alltså, jag åker ju hem den 18:e december. Och då orkar jag ju knappast släpa med mig kalendern hem. Och då måste ju de 6 chokladbitarna ätas upp innan. Varför inte nu? Just det.

Snart dags att göra mig iordning för kvällen. Ska ut på julbord med SATS Söder och Zenit. Kul! Mycket partajande den här helgen :)

2 comments:

Anonymous said...

Ååå julbord igen, vad mysigt =) Jag antar att du inte blev av med blod idag? Jag röstar för att du smaskar i dig dom där TOLV bitarna choklad SNARAST ;) Förrätten innan julbordet kanske. Ha så skoj Puss ses imorrn

Chris said...

USCH. Tur att inte fot-fobi-Fia var där och såg barfota killen...Hm vad ska vi ha för klädkod på vårt gym då? Jag kan säga att här ser man allt ifrån tanter i UGGs till gubbar i jeans....yummy! Håller helt med dig när det gäller PTs också...fast jag måste ändå säga att jag skulel även bli lite försynt om det var VÄRLDENS muskelberg som coachade mig..så lagom är bäst =) Ha så himla kul på festerna! KRAMAR!