Saturday, December 22, 2007

Dan före dan före dopparedan

Juletider är tusans i mig inte att leka med. Fullt upp, inte många stunder över för bloggande.

Åkte till Kebas mamma igår efter glöggkvällen (där vi för övrigt höll på att bränna upp hela lägenheten). Drack Pepsi Max och tittade på Magnus Betnérs nya TV-program. Han är verkligen grym. En ståuppare av det intelligentare slaget. Han säger sanningar som man själv knappt tänkt på, verkligen tänkvärt. Och roligt. En femma till dig Betnér. Min storebror har skjutsat honom i en bil en gång. Ballish.

Idag åkte jag och K till Överskottsbolaget. Väl där visste vi inte riktigt varför vi hade åkt dit. Underligt. Ahja, vi köpte billiga rakblad i alla fall. Alltid något.

Åkte tillbaka till stan och tog en fika på EGO. (Gym som K jobbade på förut.) Goda muffins :)

Därefter till Systemet där vi fick köa för att ens komma in.

Nu sitter jag hos mamma och varvar kaffedrickande med träning på SatsDans. Blir snart middag hos K:s mamma, och ikväll ska jag och Ella ut. Wee :) Ikväll kommer även storebror hem från Sthlm. Välkommen brotha!

No comments: