Friday, December 21, 2007

Audi A5:an är hemma

Oh. My. God. Som Janice skulle sagt.

Det är inte många pappor som skulle låta sin dotter hämta ut sin sprillans nya bil. Det gjorde min. Eftersom han är bortrest åkte jag, Keba och mamma till bilhandlaren.

Oh my. Vilken UNDERBAR känsla. Jag blev hög. Så j-a cool bil. Snacka om att få en morot till att göra karriär och tjäna pengar så att man själv kan köpa en fin bil någon gång i framtiden. Så sjukt häftigt. Bilsäljaren var supertrevlig, men annat vore väl skamligt. Fick fina Audi-mössor till hela familjen, haha.

Som den medlem jag är av det kvinnliga könet fegade jag ur och lät K köra hem bilen. Jag satt bredvid och gnydde av rädsla för att någon eller något skulle törna i underverket. Om jag vore K skulle jag gett mig en hård smäll och väst håll käften. K skötte sig galant. Och att grabben såg lycklig ut - det är ett som är säkert.

1 comment:

Anonymous said...

VÄHÄRSTA GRYHYMMA bilen =)