Wednesday, December 12, 2007

Fatta: VARJE ord

Transkribering av en 42 minuters intervju...Tråkigt! Fy faan...Har klarat av 29 minuter, bara att fokusera och göra klart resten. Ska alltså skriva ner precis varje ord som sagts under intervjun. Och det är många vill jag lova. Huga så mycket man hinner säga på inte ens en timme.

Stepen gick strålande idag, var många - duktiga - deltagare! Tror folk tänker som jag och Sara: Gäller att deffa nu innan julen så man ligger på minus och därmed kan äta Aladdin och annat skräp utan dåligt samvete. Bästa tänket ang. dieter: It´s all about PLUS & MINUS.

Dagen har gått så fort...Tiden bara rusar fram! Men det gör mig ingenting, jag har ju en otålig countdown inför julen. Mindre än en vecka innan jag sätter mig på tåget hem, underbart!

Ska till Uppsala imorgon och sätta igång med analys av gruppens transkriberade intervjuer. Enormt spännande. På intet sätt. Stor risk att jag somnar.

Sov sött! Eller ja, ni sover troligen redan. Måste fortsätta nu innan K kommer och tar mig i örsnibben *ajajaj!*

2 comments:

Anonymous said...

Hahaha PLUS & MINUS is the shit =) Jag tror nog också att folk tänker så, för har varit mer folk på klasserna nu än i vanliga fall! Inte långt kvar nu till Merry Christmas :-*

Anonymous said...

Hellou...måste ju kommentera igen bara för att du e såååå söt hihi! Jag saknar en uppdatering av din dag today =) PÖHÖSS