Friday, December 14, 2007

Nattgöra

Lånat om tre böcker som omöjligen hade kommit in i tid annars - check

Diskat - check

Nyst inklusive snorat mången gång ikväll - check

Lagt lilla plutten som också börjar bli sjuk - check

Betalat räkning på 18,24 kr som dessutom var en påminnelse vilket är underligt då jag inte fått orginalfakturan, vilket i sin tur är obehagligt då det innebär att många viktiga brev kanske försvinner - check (Kan upplysa er om att jag egentligen inte hade råd att betala ens denna räkning. Ni förstår hur illa det är.)

Följer med babylove till Lidköping imorgon. Jag ska klä upp mig, ta mig en drink, sätta mig på arslet och sedan njuta av när min stjärna showar. Kanske sno lite julmat från julbordet. Och sedan smita in på hotellet för (hopefully) en skön natt i hotellakan. Åker tillbaka till Sthlm tidigt på lördag morgon, ska köra min dansklass på lördag eftermiddag.

Får se om jag hinner/orkar träna imorgon bitti. Vill gymma. Måste ändå in till stan för ett ärende. Nu funderar jag starkt på att krypa ner framför en varm björn...

2 comments:

Anonymous said...

Men HÖRRU...AJABAJA..MAN FÅR INTE TRÄNA NÄR MAN ÄR SJUK!!!Har inte du lärt dig det, hmmm ;) puss njut av show ikväll!

Anonymous said...

Hola Chiquita! Känns lite jobbigt detta att man inte fått nån uppdatering på hela dagen ;)Sitter och lyssnar på schlager, ska läsa igenom hela vår c-uppsats och se vad jag tycker BLÄÄÄHÄÄ. Jag kommer och dansar med dig imorrn så får du annelies kuvert oxå PUSS tills dess!