Thursday, December 20, 2007

Bakat lussebullar - check

Lussebullarna blev hyvens! Luftiga och goda, kanske lite för osöta. Men vad gör det, jag lyckades baka i alla fall. Fick hjälp av K som skapade kreativa lussevarelser. (Foton kommer.) Med stolthet ska vi visa våra mödrar sedan :) Passade på att lyssna på julmusik samtidigt så vi riktigt fick insupa julstämningen! Jag säger som jag sagt förr: Antingen kan man sitta och gnälla eller så ser man själv till att man får julstämning. Och hör sen.

Efter att ha varit vaken i tre timmar blev K precis som sina 3-åriga likar sömnig och har nu tagit sig en tupplur. Jag ska nog köra ett styrkepass så jag blir stor och stark.

Glömde tacka för maten igår Per! Och glöggen. Och musten. Och pepparkakan. Och godiset. Men jag glömde klubban :( Vi såg på Vänner för livet, riktigt bra film, och pratade om vem som var tuff resp. nörd i högstadiet. Mycket intressant.

No comments: