Wednesday, December 19, 2007

Hängardag

Haha. Mamma tyckte det såg så roligt ut när jag i gympakläder stod framför TV:n och körde dans så hon hängde på i sin kjol. Hahaha. Det är ju toppen, då kan hon träna med mig.

Träffade aldrig Keba igår kväll så imorse efter julkalendern (som var sorgslig idag :( ) åkte jag till honom hos hans mamma. Jag lade mig hos honom i sängen och vips så sov vi i några timmar. Aldrig sover jag så bra som i min älsklings armar. När vi vaknade hängde vi lite med kaffe och choklad. Ojoj vad det blir till att träna efter julledigheten...För choklad ska minsann ätas!

Hämtade lilla smurfJosefin vid ett-tiden med bilen. Skönt att ha bil! Men gud så lat man blir...Inte undra på att medelålders människor aldrig får någon motion och fettar till sig. Vi åt lunch på stan och gick runt lite. Planerade för framtiden, allt ifrån sommarjobb till gemensamt gym och att måsta bo i samma stad. Det ska nog ordna sig, det är ju vi som är bossarna över guysen ;) Imorgon kväll blir det Sunedejt!

Har precis tränat, ska snart åka till Per och leka. Ska laga middag och se på film. Sover nog i pappas hus inatt med Keba, måste ju få sova ihop och här är det för trångt...Imorgon förmiddag ska jag baka lussebullar!

Ja ni märker hur nice jag har det för tillfället. Helt underbart faktiskt! Keba sa till och med att jag ser ut att må så bra. Enda svettiga (bokstavligen) tillfället idag var nog när jag skulle parkera bilen i stan...Puuh. Skulle helst suttit i BH och trosor och kämpat in i bilen i rutan, men då skulle det väl bli ramaskri.

Just det, min fina vän globetrotter-Maria ringde sent igår kväll. Hon hade nyss kommit hem från sin Asienresa via en tripp till Ibiza. Imorgon drar hon till Indien med familjen, för att i januari åka till Manchester i ett par månader innan hon åker till Ibiza i sommar...PUST! Ja nog lever vi allt bra olika liv ;)

No comments: