Tuesday, December 25, 2007

Julafton del 2


Liten mus i skogens brus. Liten tomte tittar ut :) Julklappshögen innan utdelning. Fasligt många fastän vi bara var tre personer. Vuxna dessutom. Skämmes. Julklappspappershögen efter utdelning.
Matsens julklappshög. Av mig och K fick han biljetter till Henrik Schyfferts The 90´s. Och jag tar den ena. Mooohahahaha.
Ännu mera kläder fick jag! Den gråa fick jag av mamma och den lila från Karinus & Matsus :)
Kläderna från Keba, favorit i repris!
Supersnygga skor från mamsen. Hon köpte det mesta jag ville ha. Hon lyssnar den kvinnan. Det hade svägerskan gjort med förresten.
Roliga saker! Bl.a. en radioanka som man kan ha i badkaret. Strålande, helt enkelt strålande!
Lots of tjejsaker! Weeeehooo :) Tack för alla fina klappar älskade ni!
Mongosar.
Matsen lagar och bakar :) Nej, fortsätter senare! Svägerskan kom precis och nu ska hon få öppna julklappar!!!

2 comments:

Josie1 said...

Jossee, hur var de igår på oscar?

Anonymous said...

Hej min vän...hade tillgång till internet först idag =( så har bara snabbläst dina inlägg =( när jag kommer hem ska jag minsann terra dig med kommentarer igen hihi. Blir deprimerad här i Lapplandet, inga människor, inget liv, ingen träning, sover ju bara, längtar med andra ord hem tror jag, eller till en ännu större stad =) LA kankse, hur går det med biljettköp???PUSSEN på dig, ses soonish