Thursday, December 13, 2007

Ja, jag behöver...

...Sune! Vi MÅSTE hitta en liten stund vi kan titta på det det smurfen...En jul är ingen jul utan Sune.

Försov mig idag. Har därför inte alls tid att blogga men vad gör man inte. Ska snart åka till Uppsala för date med gruppen i några timmar, sedan jobba ikväll. Näst sista jobbet innan jul, skönt.

Vaknade imorse, jag & Keba, för att titta på Luciasången. Var lite mysigt, åt halvsovandes två pepparkakor och en lussegiffel. Hade lite svårt att se TV:n med halvstängda ögon men det såg fint ut, det jag såg vill säga. Roligast var flickan som pillade på med sitt midjeband. Haha.

Vi hörs senare vänner. Have faith.

2 comments:

Anonymous said...

HAHAHA...det var duktigt att stiga upp så tidigt...jag låg kvar i sängen jag, men tyvärr har jag heller inte sett något Luciatåg idag =( Däremot har jag handlat julisar weee!Hoppas det gått bra på jobbet..inte många dagar kvar nu ;) puss

Josefin said...

Jag klev upp tiiidigt, åkte tiiidigt till skolan å kollade på Lucia, nu e ja helt slut. =)

Sune är ett måste! men den 22 kunde du inte då? eller 20 ... jag jobbar iförsig kväll den 22 till nio tror jag. Men 20 kommer ja hem å har inget planerat på kvällen. KRAAAM