Tuesday, January 29, 2008

Vågig dag

Oh my. Lektionen imorse var ingen hit. Den första en och en halvtimmen förstod jag ingenting. Satt som ett frågetecken. Att jag var komatrött gjorde inte saken bättre. Den andra halvan hängde jag däremot med, till min enorma lättnad. Hur som haver, blir till att repetera formler och termer snarast möjligt.

Dunsade i säng med K när jag kom hem. Sov ett par timmar. Haha, en som alltid lyckas ringa när jag sover på dagen undrade vad fasen jag pysslar med egentligen. Vaddå liksom, jag gillar att sova när alla andra är vakna och vice versa.

Pallrade mig iväg till Söder. Trött, nere och in no mood för att köra klassen. Riktigt kände hur jag utstrålade risighet. MEN. Satte på knappen och körde igång passet. Som gick hyvens. Mina stammisar är så fantastiska! De tillsammans med nya deltagare blir en skön mix.

Åkte till Älvsjö och körde dansen, nu bra mycket piggare och gladare. Det är bra att ha mycket att göra och tvingas vara glad, det alstrar riktig glädje och det tunga blir lättare för en stund. Även dansen gick bra, många leenden!

Summa summarum av dagen: Trött start, tung mitten och en bra mycket lättare avslutning. Tittade precis på I huvudet på Gynning. Hoho vad snygg hon är! Vore jag kille skulle jag vara dödskär i bruden. Sexig men ändå stilig, flamsig men ändå sharp.

No comments: