Wednesday, January 2, 2008

Smådepp & bilder

Ytterligare en hyrfilm har blivit betittad. Vår storhandling ikväll på Statoil gick inge vidare, det fanns inte en enda förpackning mjukbröd. Kan meddela att vi under dessa dagar handlat mat för minst 1000 spänn på macken. Ekonomiskt. Jag börjar bli lite deppad över att "jullovet" snart är slut. Fy bubblan.

Bilder från nyårsafton!Storebror i (pung?)jeans, Boss-skjorta, slips och keps. Nya trenden perhaps?
Mamma hade som vanligt dukat exemplariskt. Tyvärr får jag ju inte ta med några bilder med henne...
Nyvaken efter en tupplur, innan middagen. Huvudvärk som lättade efter en alvedon. Jo jag vet, mina tankar för mig också till en råtta.Skjortan och kepsen for av och mysshortsen på illa kvickt. Laddning med champagne och portello innan klockslaget!

No comments: