Tuesday, January 15, 2008

Status

Har varken hunnit eller orkat skriva idag. Har haft fullt upp med att sova igen sömnbristen från natten, plugga och Entourage :) Ari som är favoriten har fått stark konkurrens av sin assistens Lloyd. Han har det sötaste leende jag någonsin sett, på riktigt. Och underbara små gaymanér.

Var i Uppsala idag och skrev klart vår crappiga uppsats med gruppen. Inte vårt fel att den är crappig, med urusla förutsättningar kan resultatet inte bli annat.

När jag kom hem somnade jag bums med K i sängen. Sov djupt...

Kickade igång vårt (mitt) nyårslöfte att gå på minst en dansklass i veckan, och gick på Camilla K´s funk. Grymt roligt! Mindre roligt var den enorma värmen pga. många deltagare och ickefungerande ventilation. Imma på speglarna, håret klistrade fast sig på kroppen och jag ville helst strippa. Men, hettan förtog inte glädjen över att få dansa loss. Wee!

Under kvällen har vi varvat pluggande med ovan nämnda serie. Jag vill ha fredag bums. Då är hemtentan inlämnad, lägenheten städad, jag har en fri helg framför mig och PAPPA KOMMER HIT! Jag längtar...

1 comment:

Tilda said...

Vad roligt med dans!! Har funderat på det många gånger själv, men aldrig gjort något åt mina funderingar..