Monday, January 28, 2008

Den stora nyheten!

Ni som har undrat...
  • ...varför svägerskan fått sådana söta äppelkinder?
  • ...varför svägerskan envisats med att dricka alkoholfria drinkar även om hon låtsats att de varit spritfyllda?
  • ...varför den kaffeälskande svägerskan of a sudden hatar kaffe?
  • ...varför svägerskan hulkat var och varannan dag var helst det har fallit henne in?
  • ...varför brorsan helt plötsligt börjat lyssna med inlevelse på kollegornas snack på jobbet om deras barn?
  • ....varför brorsan noggrannt börjat läsa dödsannonserna för att hitta intressanta, icke-white-trash eller gayliknande utan rustika, hållbara namn?
JO ni, det kan jag tala om för er!
och
ska få en
JAG SKA BLI COOLA FASTERN!!!

Världens bästa storebror och svägerska kommer få världens sötaste bebis och jag kommer älska den som min egen. Jag frågade om jag kunde få en om det av en händelse skulle vara så att det kom ut två. Det kunde jag inte. Men om det blev trillingar.....kunde jag inte heller få en :( Rackarns. Aaja, jag kommer nog flytta in hos los turturs efter bebisens ankomst. Bebisen måste snabbt förstå att jag är en viktig del i dens liv. Mycket viktig. Det är nämligen jag som ska ge barnet glass när deras stränga mor och far säger nej. Jag kommer vara mutbar som bara den. Moooooohahahahahaha.

Gratta mig gärna i kommentarsfältet. Eller de blivande föräldrarna om man anser att de är mer värda gratulationer.

4 comments:

Anonymous said...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!Till er alla tre! Och till blivande farmor och farfar såklart! Fy vad roligt! Nu får du ju en bebis att öva på Josse =) Kan ju inte bli bättre! Hälsa dom grattis från mig!

My said...

ÅÅåå vad spännande =) Hälsa GRATTIS från mig med!!

Chris said...

Wow vilken grej!! Då kan vi ju fastra ihop om dom tar med bebisen till Sundsvall..jag har ju missat ett år med lille Oliver så jag har mkt att ta igen! Och du Jossan, du ska väl inte bara ge ungen glass? Du ska väl för tusan lära den DANSA som en galning?! Det ska börjas tidigt vettu! =) SUPERKUL, jag tror jag vet 10 tjejer som är på smällen nu när jag kommer hem, jätteroligt!

Anonymous said...

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu är vi två som ska bli mostrar, och det världens bäste dessutom! Jag planerar precis som du att flytta in hos syster när barnet kommit för att den ska bli mycket fäst vid mig (när den är på bra humör) samt skämma bort den. kram!