Friday, January 25, 2008

Trött dag

Och i eftermiddag hinns ingen nap med heller. Tog mig till föreläsningen i morse i alla fall. Regressionslinjer och benchmarking...frågetecknet var stort. Är fortfarande. Det är lite underligt. Kanske jag är underlig. Men jag tycker det är så skönt att sitta i den stora föreläsningssalen, med kanske 300 personer, alldeles själv. Helt anonymt. Som en liten oas i tillvaron. Bara jag och mig själv. Förvisso sitter jag och sms:ar hela tiden så cybersällskap har jag ju.

Ska dammsuga här hemma, sedan åka in till stan och fika med Mary som är på besök från Sundsvall. Alltid lika roligt :)

Senare möter jag Sara, vi har en helhelg tillsammans! Ska hänga, äta massa godis och snacks (hon har lovat mig), spela spel och inte minst: Gå på Nikeconventet. Jag är trött vilket förtar uppladdningen en aning men jag är säker på att jag blir taggad när jag väl kliver in genom portarna.

I natt sov jag i soffan och det gick hyvens. Somnade så snabbt att jag slapp lyssna efter ljud, kolla efter bovar, spöken och banditer och ha nattliga funderingar. Skönt.

1 comment:

Chris said...

...Och som vanligt är jag grymt avis på er som får gå på NIKE. Ni måste lova att shaka järnet för mig också =) Så ska jag lova att ta hand om Josse och Sara om en vecka! =) Låter kul med ekonomi, jag har också läst om benchmarketing och det är ju skitkul! =) Lycka till!! Kramkram