Saturday, January 12, 2008

Många att hålla blicken på

Idag har jag hittills inte gjort många knop. Vaknade vid tolv efter två timmars snoozningar, var så grymt trött efter veckan. Därefter gruvade jag mig....massa....

...inför mitt pass. Ny musik, helt ny koreografi. Alltid lika nervöst. Och när jag kommer dit och det är DUBBELT så många deltagare som det brukar vara ville jag helst vända i dörren. Haha, inte riktigt så illa var det. FANTASTISKT roligt med så många! Men som sagt, nervös var jag. Är glad att första passet är avklarat, känns mycket bättre inför nästa lördag :)

1 comment:

Chris said...

Bra jobbat Jossan!! inte oroa sig i onödan =) Du är grym! KUL med semester, det är ni värda! och ni kommer bo på världens bästa ställe och ha så kul..synd bara att jag inte är här då men det kommer fler gånger, jag kommer ju åka hit så fort jag får chansen sen och tänker tjata med er nån gång i af...vi måste ju åka på tjänstresa sen eller hur? ;-) Vi ses snart, jag kommer och hälsar på er direkt när jag kommer hem för det blir några dar i Sthlm först!