Wednesday, January 9, 2008

Rosblad...


...låg det på golvet i hallen när jag kom in genom dörren ikväll. Kan ni tänka er? Min älskling hade tänt en massa ljus, lagt upp röda rosor, öppnat en champagneflaska och spridit ut rosblad på golvet. Det mest romantiska jag någonsin varit med om. Som i en film! Och det bästa av allt...förutom det söta kortet som stod på bordet...marrängsviss! Mums....

Detta underbara inträffade alltså ikväll efter att vi varit på East och ätit middag. Där åt vi för länge sedan innan vi ens var tillsammans. Lustigt :) Gott var det i varje fall, bra service!

Innan middagen (jag tar dagen i omvänd ordning) vickade jag på en SatsDans och det var återigen såååå roligt! Det är verkligen min grej :) Har visserligen bara kört två gånger men än så länge känns det klockers.

Annars har jag idag fått gjort några viktiga saker, samtidigt som det är MASSOR som jag inte fått gjort. Fick tag i en av böckerna som jag försökt få tag i (den svåraste verkar fortfarande vara omöjlig att catcha) och det visade sig att boken var pyttepytteliten. Haha. Nice. Den skönaste avcheckningen på to-do-listan idag var inskickningen av CV för ett sommarjobb jag söker. Lade in en bild i CV:t som jag omsorgsfullt fotade innan. Va sägs, tror ni jag får jobb med denna? (Är fotot ovan.) Svårt att få en bra balans av glad och seriös. Ser nu att jag ser trött ut, hehe. Plus att jag har en potatisnäsa. Ajdå. Kanske inte var en så god idé i alla fall...

Nu ska jag och K fortsätta vårt mysande. TACK älskling för din underbara romantiska gest! (Som jag i sanningens namn faktiskt bett om då jag tycker det saknats lite sådana på sistone, men trodde aldrig det skulle blir så här bra!) DU är min kärlek och jag hoppas jag får vara tillsammans med dig för evigt...Älskar dig baby!

1 comment:

Josie1 said...

Josse, du har så långt hår, jättefiiint. Du kommer mycket säkert få jobb med den bilden. Du skrev väl i ditt CV att du är en robot å kan jobba dygnet runt, för de är du ju. Helt otrolig !

Har ni bokat biljetter än? VAVAVAVAVAAA ;)