Thursday, January 17, 2008

Plugg samt uppmaning

*GÄSP*

Kör en morgonblogg mitt i mitt morgonplugg. Sista dagen nu, kan inte skjuta upp hemtentan längre. Är trötter, trötter, trötter, trötter, trötter...

Idag har jag sista dagen på kursen i Uppsala, underbart! Resten av våren åker jag till Uppsala bara om jag ska tjäna pengar eller träffa bästis, vilket känns bra mycket mer lockande än att åka dit för skolan. Jobbar fem timmar ikväll, sedan hem igen för sista skrivandet på tentan. Weeho!

Såg ni på I huvudet på Gynning? Haha. Jag tycker tjejen är fantastisk. Hon har humor. Ni som missade avsnittet på TV, det går att titta på det på kanal5.se. Enjoy :)

I måndags lämnade jag studieförsäkran på CSN, tycker det är dags att de hivar in mina pengar snart. Mina 96 kr räcker nog inte så mycket längre än idag och kanske imorgon...A girl´s got to eat ju. HIT MED PENGARNA, BUMS!

1 comment:

Josie1 said...

Jag såg Gynning, ja håller med jag skrattar högt när jag ser henne haha. Puss på dig