Sunday, January 6, 2008

Kärlek & löften

Den här dagen blev inte en särskilt produktiv. Snarare det motsatta. Men vad gör det, vi kör rivstart imorgon. Min älskling och jag.

Vi har legat i soffan. Och skrattat. Bl.a. åt "avsnittlar". Jag tycker sånt är hemskt roligt. Skojsiga ord. K och jag har umgåtts hela julen, men ikväll umgicks våra hjärtan med. Det var härligt. Mys och skratt i soffan räcker långt för mig.

Kärlek till er alla! Mina nyårslöften:
  • Träna styrka 2 ggr i veckan.
  • Gå på minst 1 danspass i veckan.
  • Leva efter en budget, fokus på att äta hemma istället för ute.
  • Umgås mera. Gå ut och spontanäta på vardagar. (Vilket inte riktigt matchar ovanstående löfte...)
  • Vara mer aktiv och hänga med i svängarna på arbetsmarknaden.

1 comment:

Anonymous said...

OJOJ det var många löften =) "vanliga" människor brukar nöja sig med ett =) men det var bra löften.