Saturday, January 12, 2008

Let´s Dance

Igår kväll var los turturs här och myste med oss. Vi åt indisk mat och tittade på Let´s Dance. Jag instämmer med en TV-krönikör: Var det firmafest på TV4 under inspelningen? Jesus...otroligt klantligt med det tillfälliga avbrottet, och dessutom att de tänkte strunta i att visa deras dans igen? De missade dessutom att visa telefonnumren flera gånger så det inte gick att rösta. Klantigt.

Annars höll dansparen en ovanligt hög klass. Fick känslan av att många av damerna bantat ner sig för att passa in i tävlingsdansens krav. Därför var det skönt när Tina kom ut och var sig själv, inte så tävlingsinriktad och kunde skratta åt sig själv. You go Tina ;) Medan jag satt och dreglade åt Danny satt grabbarna och trånade efter Tilde. De båda var mycket heta. Damn!

Uffe gav oss många skratt. Stackarn. Jag kommer inte över att han ser cancersjuk ut. Bli mullig igen gubbe! Såg så mycket mer hälsosamt ut. Förstår inte alls hur Dilba kunde få så många poäng, hon såg ut att skämmas över sig själv. Det går inte. Linda Lampenius ben var sagolika och hon var grym :) Tycker otroligt synd om Karl-Petter som skulle mötas av skratt även om han berättade att hans hund kolat vippen. Bara för att han har en rolig dialekt kan väl åtminstone något som kommer ur hans mun tas på allvar?

Nu hoppas jag att min huvudvärk går över så jag kan sätta mig och plugga med Kebus. Eller...vid närmare eftertanke. Stanna gärna tills imorgon. Ciao!

No comments: