Thursday, January 24, 2008

Jag kan inte...

...sova. Jag vill inte sova. Känner mig orolig i kroppen.

Dagen har flygit fram, precis som alla andra dagar. Verkar som att jag inte kommer ifrån det här med pendlandet till Uppsala, alltid är det något ärende jag har där. Var tvungen att åka dit idag bara för att bekräfta ett kontaktsamtal på en företagsmässa nästa vecka. Puuh. Men det var ändå värt det, fick ytterligare två samtal så nu har jag chansen att göra ett gott intryck (!) på tre olika bemanningsföretag. Missade en föreläsning i skolan, inte alls bra med tanke på att jag inte har någon koll alls på kursen än så länge.

Jag och K möttes på Lidl för att storhandla, vilket inte är det enklaste här i Sthlm. Utan bil vill säga. Alla innerstansaffärer är svindyra, och ut i förorten orkar man inte åka kommunalt. Hur som helst, vi hade hittat ett Lidl vid Odenplan men den affären var urusel. Handlade för 600 spänn utan att egentligen komma hem med något vettigt. Illa. Får göra ett nytt försök till veckan.

Var hos brorsan och svägerskan under kvällen för att fira hans födelsedag. Fick egenbakad tårta och kakor. Mums!

Nu har K gått och lagt sig och jag ska väl hoppa efter...Vill inte. Vill alltid vara vaken, slippa tänka, hellre alltid göra saker. Imorgon åker K till Sundsvall och Piteå för två gigg. Som tur är kommer Sara hit på fredag och är med mig. Sov gott!

No comments: