Thursday, January 31, 2008

Modevisning med PUMA - Golfevent

Tepp svingar i enlighet med temat sin Molgan-golfklubba. Var? I det gigantiska köket på Café Opera.
Jia Wha posar.
Keba fick också hoppa in och mannekänga. Här i färgglada golfkläder med Ako. Fyra grabbar gick - inte en enda svenne. Haha.
Supersnygga Elin i en av hennes outfits.
Jag och K. Grymt skön byxkjol. Jag har en golfhandske på mig också. Snobbigt så det förslår.
Haha. Jag ser ut som en grabb. Alldeles strax ska jag gå ut på catwalken, i form av en fejkad green - utlagd grön matta på BARDISKEN. "Inte trilla, inte trilla, inte trilla."
Elin i regnställ. Yeah! Tack gumman för att du ställde upp! Ska roffa åt mig snygga kläder åt dig ;)
Hela gänget. (Utan K som fotar.)
Hela gänget igen :) Var superskoj! Vi gick upp en och en på bardisken, till andra sidan, och tillbaka. GRYM musik. Ena halvan av Rob´n Raz DJ:ade med skön bas. Imorgon kör vi samma sak igen, men två gånger och då i Globen.

1 comment:

Anonymous said...

Trodde aldrig jag skulle få se dig i golfkläder, såå fin du var! Du funderar inte på att börja nu då? Du och jag, 50 bast, ut och ta en runda medan Keba och Mats lagar söndagsmiddag...låter soft tycker jag:o)