Monday, January 7, 2008

Potpurri från en trötters måndag

Nu är klockan 22.22. Väldigt ofta tittar jag på klockan just den tiden. Lustigt. Det kan visserligen mycket väl vara så att det är många andra klockslag som jag tittar på klockan också, men som jag inte lyckats uppmärksamma.

Jag sov 2,5 timmar i natt. Det är för lite. Förvånande nog har jag klarat av dagen ändå utan att kräkas eller somna. Imorgon däremot tror jag att det blir något utav dem.

I skolan gjorde vi som vanligt ingenting, jag och mina uppsatskamrater. Eller ja, i stort sett ingenting. Det vi nu gjorde var knappast av någon högre kvalitet. Förutom när jag använde mig utav orden skönja och vigör.

Var på gymmet och tränade med Keba, skönt att vara igång och roligt att få känna den härliga gymatmosfären igen. Har under kvällen tränat ny klass, städat, oroat mig lite samt tittat på två avsnitt av Californication. Den är ju verkligen grym alltså. Det kan jag säga er. Allt bra het är han, huvudfiguren. Hank. Hank Moody. Inte ett så hett namn. Eller en så het ålder. Men han osar hett ändå. Daammn...

No comments: