Wednesday, January 16, 2008

Träning, dans och fika

Gårdagen blev en riktig träningsdag. Efter diverse försök till pluggande hemma åkte jag till gymmet och körde styrka. En ny PT ville köra med mig så vi bokade in en tid på måndag. Jag bävar. Fasligt. Men fy tusan vad jag ska ge järnet. Körde stepen som återigen var fylld med härliga och energiska deltagare. SÅÅÅ roligt!!! Jag kände att vi tränade i symbios, jag och alla andra. TACK!

Åkte till Älvsjö och körde dansen. Sara var där och joinade, jättekul! Dansen jag kör är en klass som passar alla, nybörjare som proffs. Jag som älskar att dansa blir så LYCKLIG när jag ser hur ung som gammal, van som ovan, blyg som framåt rör på sig till musik. Att stå i centrum är ingenting för mig i vanliga fall, men när jag får dansa syns jag gärna. Det är det som är så härligt! Vi får alla blomstra ut utan att skämmas, för inget är fel när man dansar. Just put a smile on your face :)

Av inte så roliga skäl försov jag mig imorse till elva. Ja, gudinnan av sovmorgnar är jag minsann. Tur det "bara" vara mina bästa vänner jag skulle träffa. Maria (globetrottern), Ella och jag träffades på en fika i Uppsala. Skönt att få prata av sig med mina bästa vänner, är så glad att jag har dem :)

Jobbade sedan hela kvällen, kom hem efter tio. Och nu MÅSTE jag plugga om jag ska få hemtentan klar innan fredag. Pust. Inte gnälla. Så farligt är det inte.

1 comment:

Chris said...

åhhh längtar tills jag får köra dina klasser Jossan! Och tack söta du för att du välkomnar nybörjare, jag känner mig som en sån nu nämligen =) "klappa takten alla bagar barn...:-)"